2011. április 27., szerda

Online cukrász verseny

Tegnap este véget ért a verseny. Nagy izgalommal vártam az eredményhirdetést de sajnos az idén nem nyertem semmit. Igaz ezt már akkor tudtam mikor beneveztem. Ez a tortám valahogy nem sikerült túl jól. Bár mindenki biztatott,hogy ezzel induljak ne csináljak másikat. Most már mindegy.
Nem vagyok elkeseredve,mert az is jó érzés,hogy részt vehetek ilyen versenyen. Nagyon sok szép torta volt az idén,nehéz lehetett a zsűrinek dönteni. Remélem lesz még alkalom és újra indulhatok.

Mutatom a tortámat:

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól sikerült ez a tortád is!... De valóban egyre többen készítenek, és igazán szép torták voltak a versenyen! :-)
    Fiatal vagy, mindig jobban fog sikerülni, és indulhatsz az újabb versenyeken!

    VálaszTörlés
  2. Ó,köszönöm a bíztatást.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép tortákat készítesz!
    Nekem ez is nagyon tetszik.:)
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Üdv. és köszönöm szépen!

    VálaszTörlés