2011. február 28., hétfő

Lóbox

Mióta megcsináltam ezt a tortát tudom mi az a lóbox. De először csak néztem,hogy mit is kell csinálnom. :) Ahhoz képest szerintem jól sikerült. Vidám és színes lett. Egy 8 éves kislány kapta. Málnásat választott magának.

A recept:

Hozzávalók: 1 piskóta

A málnás krémhez:


1 tasak zselatin
20 dkg málna (mélyhűtött vagy friss) vagy egy kis üveg málna lekvár
10 dkg cukor (lehet kevesebb)
25 dkg málnás joghurt
6 dl tejszín

Mivel ilyenkor drága a málna én lekvárral készítettem.( a cukrot nem tettem bele.
Az egész üveg lekvárt egy edénybe felmelegítettem és beleöntöttem az előzőleg vízzel elkevert zselatint. Levettem a tűzről és beleöntöttem a 2 pohár málna joghurtot. Miután kihűlt összekevertem a felvert tejszínnel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése