2011. február 24., csütörtök

A sokadik


Inkább már nem is számolom őket,hiszen elég sok van. (Szerencsére)

Ő Barney a dinoszaurusz. Kisebbik fiam névnapjára készült. Akkor nagyon Barney mániás volt. Vagyis még mindig az,pedig már lassan 1 éve csináltam ezt a tortát. Itt kipróbáltam egy új technikát. Egy kinyomtatott képet ráraktam a bevont tortára ,jó erősen átrajzoltam,majd vajkrémmel meghúztam kontúrt. Miután kicsit száradt ,csillag csőből kinyomott krémmel "kiszíneztem".

Vajkrém recept: (ez is Edit tortasulijából van)

Hozzávalók:

250 ml puha margarin vagy teavaj

1 vaníliás cukor

3-5 evőkanál víz esetleg tej vagy tejszín

50 dkg porcukor

esetleg csipet só ami megtöri az édes ízét a krémnek.

Elkészítése:

Az alapanyagokból mixerrel folyamatos keveréssel sűrű krémet keverünk, és ha szükséges adunk hozzá még folyadékot, hogy könnyebben lehessen kenni. A jó minőségű krémhez legalább 10 percig kell a mixerrel keverni.

Ebből a krémből 3 különféle szilárdságú krémet szoktak készíteni attól függően, hogy milyen mintát akarunk csinálni. A kemény sűrű állagú krémekből jól lehet nagyobb virágokat kinyomni, mert nem fog összeesni és van tartása.

Torta bevonásához a közepes sűrűségű krémet használom inkább és a töltelékhez is ez a jobb vagy lágy krém. Nyilván ha több folyadékot adunk hozzá, akkor lágyabb krémet kapunk.

Edit tortasulija:http://kiprobaltrecik.extra.hu/tortak2.htm




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése